Корисні посилання

пʼятниця, 10 червня 2016 р.

Виховна робота в таборі "Романтик"

Відповідно до плану роботи пристосованого пришкільного табору відпочинку з денним перебуванням «Романтик» в Талалаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів виховна робота спрямована так, щоб кожна дитина знайшла собі справу до душі; відчула себе сильною, творчою особистістю; збагатилась духовно, патріотично  і почувала себе комфортно
 Мета діяльності пришкільного табору:
- національно-патріотичне виховання;
- залучати дітей до співжиття з природою рідного краю;
- вчити дітей передавати свої відчуття та естетичні почуття прекрасного в народних традиціях;
- розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість, образне мислення;
- виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, любов до рідного краю, до природи;
- виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.

 
 

В таборі проведено конкурси малюнків «Україна моя мила», «Я малюю мир»,  напиши листа для воїнів АТО, конкурс листів «Як я провів свій відпочинок у таборі», конкурс букетів з польових квітів, конкурс на кращу українську пісню, день творчості «День навпаки», музично-розважальна програма "Я талановита дитина".  Найбільш цікавими були розважальні спортивні змагання, а саме розважально-музична програма «Козацькі забави», змагання з ігрових видів спорту, туристська естафета. З національно-патріотичного виховання проводилося: ази юного захисника, дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Джура».


Немає коментарів:

Дописати коментар